پخش خودرو مکسیدر مدل MX-DL2719S 


قیمت : 410000 تومان


برند : Maxeeder


پستی پخش خودرو مکسیدر مدل MX-DL2719S 


قیمت پخش خودرو مکسیدر مدل MX-DL2719S 



 


برای و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.



پخش خودرو مکسیدر مدل MX-DL2719S


 


نقد و بررسی تخصصی

دستگاه پخش فوق یکی از محصولات تولیدی شرکت «مکسیدر» (Maxeeder) است که تحت عنوان مدل «MX-DL2719S» به بازار عرضه می‌شود. این دستگاه پخش یکی از دستگاه‌های ساده‌ی پخش خودرو بوده که از امکانات و قیمت مناسبی برخوردار است.

پخش خودرو مکسیدر مدل MX-DL2719S

طراحی

این محصول زمینه‌ای مشکی دارد که با خطوط نقره‌ای تزئین شده است. ولوم دستگاه نیز سایزی بزرگ و نقره‌ای‌رنگ دارد. درگاه‌های اتصال این محصول در سمت راست آن قرار دارند. به‌جز درپوش پلاستیکی روی پورت USB که کیفیت چندان جالبی ندارد؛ سایر بخش‌ها از کیفیت قابل‌قبولی برخوردارند. این دستگاه پخش از نوع کوچک 1DIN و فاقد صفحه‌نمایش برای نشان‌دادن فایل‌های تصویری بوده؛ درعوض از نمایشگری کوچک با نور پس‌زمینه‌ی آبی برخوردار است که می‌تواند ساعت، تنظیمات دستگاه و. را نشان دهد.

 

 

این دستگاه نیز مانند اغلب دستگاه‌های پخش یک ریموت کنترل دارد که کار با دستگاه را راحت‌تر می‌کند و سرنشینان خودرو می‌توانند با کمک آن تغییرات و تنظیمات لازم را روی دستگاه انجام دهند. این ریموت دارای 14 دکمه است.

مشخصات فنی

 

 

حداکثر قدرت صدای خروجی از این محصول 75 × 4 وات اعلام شده است. شرکت مکسیدر حداکثر قدرت صدای خروجی را این مقدار بیان کرده است؛ اما باندهایی با این مشخصه، خروجی کامل و صد درصدی نخواهند داشت. برای این منظور کاربر می‌تواند از آمپلی‌فایر استفاده کند. در قسمت پشتی دستگاه، چهار خروجی RCA قرار دارد که با کمک آن‌ها کاربر می‌تواند دو جفت باند یا یک جفت باند و یک ساب‌ووفر را به دستگاه پخش متصل کند.

 

 

این محصول دارای رادیو بوده و از قابلیت دریافت و پخش موج‌های رادیویی FM و AM برخوردار است.

 

شرکت مکسیدر برای این دستگاه درگاه‌های SD ،AUX و USB در نظر گرفته است. این محصول قابلیت پذیرش دیسک ندارد و کاربر تنها از طریق همین سه درگاه می‌تواند به دستگاه متصل شود و موسیقی پخش کند. اگر قصد دارید از یک فلش‌مموری یا کارت SD برای اتصال به دستگاه استفاده کنید؛ باید فرمت فایل‌ها MP3 باشد؛ زیرا این دستگاه تنها قادر به پخش این فرمت است.

سخن آخر

 

این دستگاه از طراحی ساده و قیمت مناسبی برخوردار است؛ اما با وجود درگاه‌های مختلف و دو جفت درگاه RCA بسیاری از نیازهای کاربر را تامین می‌کند.

 


 



 


برای و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.



 


دستگاه پخش فوق یکی از محصولات تولیدی شرکت «مکسیدر» (Maxeeder) بوده که برای نصب روی خودرو طراحی شده است. این دستگاه پنل جداشونده دارد که احتمال یده‌شدن آن را به‌شدت کاهش می‌دهد. شما می‌توانید به‌هنگام پارک کردن خودرو در کوچه و خیابان، پنل را در قاب مخصوص نگه‌دارنده قرار دهید و از آن محافظت کنید. این محصول در گروه دستگاه‌های پخش کوچک با سایز 1DIN قرار می‌گیرد. این دستگاه دارای رادیو با قابلیت پشتیبانی از امواج AM و FM است. کاربر در کنار این مزیت می‌تواند از پورت USB و AUX برای پخش فایل صوتی استفاده کند. ناگفته نماند که فرمت قابل‌پخش این دستگاه پخش تنها MP3 است. این محصول دو جفت درگاه RCA دارد که به کاربر امکان می‌دهد دو جفت باند یا یک جفت باند و یک ساب‌ووفر را به دستگاه متصل کند. شرکت مکسیدر این محصول را تحت‌عنوان مدل (MX-DL2719S) به بازار عرضه می‌کند.


 



تصاویر بیشتر


 



پخش خودرو مکسیدر مدل MX-DL2719S
پخش خودرو مکسیدر مدل MX-DL2719S
پخش خودرو مکسیدر مدل MX-DL2719S


 


برای و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.



پخش خودرو مکسیدر مدل MX-DL2719S
پخش خودرو مکسیدر مدل MX-DL2719S
پخش خودرو مکسیدر مدل MX-DL2719S


 


 


پخش خودرو مکسیدر مدل MX-DL2719S ارزان , پخش خودرو مکسیدر مدل MX-DL2719S با قیمت ارزان , Maxeeder ارزان , Maxeeder با قیمت ارزان , پستی پخش خودرو مکسیدر مدل MX-DL2719S , اینترنتی پخش خودرو مکسیدر مدل MX-DL2719S, پخش خودرو مکسیدر مدل MX-DL2719S با قیمت 410000 , پخش خودرو مکسیدر مدل MX-DL2719S فقط 410000 , Maxeeder پخش خودرو مکسیدر مدل MX-DL2719S , Maxeeder با قیمت 410000,kharid پخش خودرو مکسیدر مدل MX-DL2719S, gheymat پخش خودرو مکسیدر مدل MX-DL2719S  


قناری دستگاه ,خودرو ,مکسیدر ,محصول ,dl2719s ,maxeeder ,خودرو مکسیدر ,dl2719s , maxeeder ,کالا کلیک ,کلیک نمایید ,مشاهده جزئیات محصول ,قیمت مناسبی برخوردار ,ش منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

سایت تفریحی و سرگرمی رادیو جوان | RadioJavan | سایت اصلی رادیو جوان فیلم , اهنگ , خبر , سریال مطالب مهم در مورد شغل های نوین روز دنیا دهیاری روستای دوحصاران Emoryqzozj9 house wireplaynice